A stagione di u focu, a sicurità in mente

Un numeru di incidenti di incendi residenziale sò accaduti in tuttu u paese.L'uffiziu di u focu è di salvezza di u ministeru di gestione d'urgenza hà publicatu ghjovi una alerta di sicurezza di u focu, ricurdendu à i residenti urbani è rurali di truvà è eliminà i periculi di u focu intornu à elli.

Dapoi u principiu di marzu, u nùmeru di accidenti di u focu residenziale hè aumentatu. L'8 di marzu, un focu hà scoppiatu davanti à una strada in u conte di Tianzhu, a prefettura di Qiandongnan, a pruvincia di Guizhou, uccidendu nove persone. in una casa di un paisanu in u cuntatu di Suiping, a cità zhumadian, a pruvincia di Henan, uccidendu trè persone.

Sicondu statistiche, da u tempu di l'occurrenza di u focu, succede spessu di notte, chì hè circa 3,6 volte di quellu durante u ghjornu. a maiò parte di elli sò anziani, zitelli o persone cù prublemi di mobilità.

A primavera secca, hè sempre stata una stagione alta di u focu. Attualmente, affettatu da a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, i residenti urbani è rurali campanu in a so casa per un bellu pezzu è utilizanu più focu, elettricità è gasu, aumentendu u risicu di u focu in u so. home.L'uffiziu di u focu è di salvezza di u ministeru di a gestione di l'urgenza hà publicatu 10 cunsiglii di sicurezza di u focu per ricurdà à u publicu di a sicurità di u focu.


Tempu di post: Apr-05-2020