U Segretariatu di u Forum di e Nazioni Unite nantu à i Foresti hà tenutu una riunione di un gruppu di esperti in linea nantu à l'impattu di COVID-19 nantu à a gestione forestale durabile.

t016addb77fe7354dad

Uffiziu naziunale di a rete di u guvernu forestale è di pasture 28 di ghjennaghju - u secretariu forestale BBS (UNFF) di l'ONU da u 19 à u 21 di ghjennaghju di u 2021 hà tenutu una riunione di un gruppu di esperti in linea "novu scoppiu di a corona di gestione forestale sustenibile", sei esperti invitati rispettivamente nantu à u focu globale. di sei aree di l'influenza di a nova liga di campioni nantu à u rapportu di ricerca forestale, da 50 membri di l'UNFF, 11 membri di l'associazione forestale (CPF) di l'urganisazione, 10 urganisazioni regiunale è altri stakeholder in nome di un totale di più di 210 delegati.

Sei esperti furniscenu una panoramica cumpleta di l'impattu globale di COVID-19 nantu à a silvicultura è u settore forestale in quantu à l'impattu è e sfide di COVID-19 nantu à a silvicultura è u settore forestale, e misure pigliate da e fureste è u settore forestale per facilità a ricuperazione. , è a pussibilità di permette à e fureste di ghjucà un rolu più grande in a prumuzione di u sviluppu sustinibili. I participanti anu discututu u rapportu di l'esperti è sparte l'impattu principalu di l'epidemie nantu à a so silvicultura.

Incontru chì una nova corona scoppiu di foresta è a so gestione, Lin per un campà u sustenimentu di e persone è indigene è e donne è i zitelli è altre persone cunnesse, industria forestale è cumerciu forestale, capacità istituzionale, investimentu forestale è finanziamentu è cooperazione internaziunale, è cusì in parechji paesi è regioni anu diverse gradi di influenza, unu di i più affettati hè l'industria di u divertimentu di u turismu forestale, u cummerciu di legnu è i mercati tradiziunali di l'esportazione, a catena di furnimentu di legnu, a cumunità lucale è u redditu di finanziamentu forestale, etc.To alleviate l'impattu di malatie nantu à a silvicultura, per prumove megliu a ricuperazione verde dopu à u focu, i sperti anu da mette in risaltu u BBS foresta è implementà u rolu impurtante di a pianificazione strategica forestale di l'ONU, rinfurzà i scambii è a cuuperazione trà i Stati membri è i partenarii, obiettivi internaziunali prominenti riguardanti foresta forestale. in risposta à u scoppiu sfide ecunomiche domestiche grossi è u natU rolu di a contabilità di l'affari ionale, attraversu l'ottimisazione di a pianificazione di l'usu di a terra, eliminà l'ostaculu di a pulitica, u pacchettu di stimulus è l'altre pianificazione pulitica, aumentà l'aiutu ufficiale forestale internaziunale, u sviluppu di l'ecunumia verde, attribuisce grande impurtanza à a ripresa forestale suciale ecunomica dopu à u scoppiu di impurtanti. rolu in l'accelerazione di a ricuperazione è u sviluppu di a silvicultura. In u risultatu di e discussioni, a riunione hà pruduttu u Rapportu di sintesi di u presidente, chì serà sottumessu à a sedicesima sessione di l'UNFF.

U Centru per a Cuuperazione Internaziunale di l'Amministrazione Naziunale di Foreste è Prati hà urganizatu delegazioni da u Dipartimentu di l'Affari Animali è Vegetali, u Dipartimentu di Sviluppu è Riforma, Dipartimentu di Pianificazione è Finanze, Dipartimentu di Affari Internaziunali, Associazione China Middle School, Accademia Cinese di Foresta è altre urganisazioni. per assistisce à a riunione di l'esperti in linea. À a riunione, a parte cinese hà introduttu i risultati preliminari di a valutazione di l'impattu di COVID-19 nantu à a silvicultura in Cina, è hà presentatu suggerimenti per mitigà l'impattu di COVID-19 nantu à a silvicultura. è i suggerimenti furniti da a parte cinese sò stati inclusi in u rapportu di sintesi di u presidente.


Tempu di Postu: Mar-05-2021