L'industria forestale di a Cina hà attivamente cumpiitu e so rispunsabilità internaziunali

360截图20210323091644550 360截图20210323092141843

Ci hè quasi 4 miliardi di ettari di fureste in u mondu, chì rapprisentanu u 30 per centu di a terra.Circa un quartu di a pupulazione di u mondu dipende di e fureste per l'alimentazione, a sussistenza, l'impieghi è u redditu. U Strumentu di e Nazioni Unite nantu à i Foreste incarna u cunsensu di i paesi di u mondu nantu à a gestione forestale sustinibili è hè cunsideratu cum'è a basa di u quadru legale di a silvicultura internaziunale.Ùn hè micca solu cunfurmate cù a strategia di sviluppu forestale à longu andà di a Cina, ma ancu cunforma à u cuncettu di a custruzzione di a civilizazione ecologica in Cina.

Cum'è un grande paese di silvicultura cù influenza glubale, u guvernu cinese attribuisce una grande impurtanza à l'implementazione di u Strumentu di e Nazioni Unite nantu à i Foreste, prumove attivamente è cumplettamente l'implementazione di a Cunvenzione, in modu di capisce a tendenza di sviluppu di a silvicultura internaziunale è di rinfurzà a voce di a Cina. in l'arena internaziunale di silvicultura. L'istituzione di l'Amministrazione Forestale Naziunale è Prati di una unità di dimostrazione per l'implementazione di Strumenti di e Nazioni Unite nantu à i Foreste hè una misura strategica creativa di l'implementazione indipendente di u guvernu cinese di i Strumenti di e Nazioni Unite nantu à i Foreste.

Rispunsevuli di u travagliu di implementazione di l'uffiziu naziunale di silvicultura è pasture in u prughjettu di u centru di cuuperazione internaziunale di u nostru paese in diverse regioni, diversi tipi di fureste in u paese hà sceltu unità di 15 conte (città), cum'è a prestazione di unità di dimostrazione "documentu forestale di l'ONU". spinghja l'"amministrazioni forestali statali nantu à rinfurzà a prestazione di < i ducumenti di l'ONU > guida forestale à a custruzzione di" unità di dimostrazione, l'uffiziu naziunale di silvicultura è pasture à i < documenti di l'ONU > u metudu di gestione di unità di dimostrazione forestale ", per rinfurzà u custruzzione di l'unità di dimostrazione di u rendiment, introduce, digerisce è assorbe tecnulugia è idee avanzate di gestione forestale internaziunale, Esplora l'istituzione di pulitiche, tecnulugii è sistemi di garanzia per a gestione forestale sustenibile adattata à e cundizioni naziunali di a Cina, riassuntu i mudelli di gestione sustenibile di diversi tipi di fureste , è stabilisceIn una piattaforma internaziunale per sparta esperienze è affissà e migliori pratiche nantu à a gestione forestale sustenibile.

Per rializà a gestione forestale sustenibile ùn hè micca solu un largu cunsensu di a cumunità internaziunale, ma ancu un impegnu solenni di u guvernu cinese. Attualmente, u funziunamentu di u documentu forestale di Nazioni Unite "di diventà u cuntenutu core di a gestione forestale glubale, in u novu sistema di gestione forestale glubale, à rializà a custruzzione di unità di dimostrazione di performance in Cina, ùn hè micca solu benefica per prumove u sviluppu durevule di silvicultura in Cina, è per a gestione forestale sustinibili glubale furnisce una Cina, cuntributi à u sviluppu di a saviezza cinese. , hè a Cina cum'è un grande paese rispunsevuli attivamente cumpiendu l'incarnazione di e responsabilità internaziunali.


Tempu di post: 23-mar-2021