Hebei: Eseguite una seria di esercizii di desktop nantu à i disastri naturali in 2020

Da u 3 à u 19 di marzu, l'uffiziu di u cumitatu di riduzzione di disastri Hebei, a sala di gestione d'emergenza di a pruvincia cù e risorse naturali, a sala di l'agricultura è e zone rurale di a pruvincia, l'uffiziu provinciale di risorse idriche di a pruvincia, l'uffiziu di a pruvincia, l'uffiziu meteorologicu provinciale, l'ufficio sismologicu provinciale, u dipartimentu. d'arburi, aderiscenu à u principiu di prevenzione epidemica è cummerciale, in a forma di fugliale in cunsultazione cù, è u risicu di disastri naturali in a pruvincia di Hebei durante a primavera di 2020 a situazione in cunsultazione cù u ghjudice.

L'unità di cunsultazione hà realizatu una ricerca cumpleta è ghjudiziu nantu à l'analisi di risichi di i disastri naturali maiò, cum'è u focu di foresta è di pasture, ventu, grandine, congelazione criogenica, siccità, disastru geologicu, disastru biologicu, è cusì, è hà furmatu u rapportu di analisi di risichi di disastru naturali durante a primavera di u 2020, è hà presentatu esigenze specifiche per a prevenzione di risichi.

A cunsultazione esige tutti i lochi è i dipartimenti per piglià misure efficaci per rinfurzà a prevenzione di ogni tipu di disastri naturali durante a primavera. Avemu da attribuisce una grande impurtanza à u risicu di disastri naturali durante a primavera, è tutte e località è dipartimenti anu da rinfurzà e so rispunsabilità. surviglianza è inspection.We vi rinfurzà u surviglianza è primura avvirtimenti di disastri naturali, attentamente monitorà i risichi di disastri meteorologica, focu, siccità, terrimotu, geologicu è disastri Marine, rinfurzà a surviglianza di disastru è cunsultazioni, è issuà infurmazione prima avvirtimenti in una manera puntuale. Rinforzeremu u cuntrollu di e zone chjave è faremu un bonu travagliu in a prevenzione, risponde è trattà cù ogni tipu di disastri. Rafforzeremu a risposta d'emergenza, faremu preparazione solida per accidenti maiò è disastri, migliurà ancu u sistema di cumandamentu è u mecanismu di coordinazione, è rinfurzà a custruzzione di forza è esercizii pratichigalline misure preventive per prevene l'accidenti di pruduzzione causati da disastri naturali. Presteremu assai attenzione à l'infurmazioni pertinenti di l'alerta precoce, urgeu à tutte e unità di produzzione è di cummerciale à rinfurzà a gestione è u cuntrollu di fronte à a situazione attuale di ripresa centralizata di u travagliu è di a pruduzzione è rush. à travaglià in u tempu, è strettamente impedisce accidenti di sicurità pruduzzione causati da disastri naturali.


Tempu di post: Apr-05-2020