A Brigata di u focu di a Foresta di Heilongjiang hà tenutu una cumpetizione di cumpetenze prufessiunali di cumbattimentu di u focu "blu di fiamma".

72 ore, 9 sugetti cumpetenu unu per unu, 3 categurie di prumuzione di stubble di cuntenutu ...... Da u 1 à u 3 di Settembre, a 2a Competizione di Cumpetenze Prufessiunali di Salvataggio d'Emergenza di Heilongjiang è a prima tappa di a cumpetizione "Flame Blue" 2021 (cumpetizione superiore di cumpetenze prufessiunali di lotta di u focu). ) hè ghjuntu à a fine.Da a basa 6 distaccamentu di 72 ufficiali è suldati nantu à a listessa cumpetizione di scena, una maravigliosa cumpetizione in Lindu Yichun hà iniziatu.

 

Questa cumpetizione hè una misura concreta di u CORPS per implementà seriamente i requisiti di u Ministeru di Gestione di Emergenza è di l'Uffiziu di Proteczione di l'Incendiu Forestale nantu à a distribuzione di furmazione di tutti i persunali è a cumpetizione à grande scala.Hè ancu un modu putente per migliurà e cumpetenze prufessiunali di u focu basatu annantu à i bisogni di u compitu di "tutti i tipi di disastri è risposta d'urgenza à grande scala", cuncintrau nantu à a pusizione di funzione di "un principale è dui ausiliari".

 

A cumpetizione hè strettamente basatu annantu à l'Educazione è a Formazione di a Squadra di Luttamentu di l'Incendiu Forestale (Prova), seguita da strettamente u cumbattimentu attuale dia lotta di u focu di u boscu è di i pratifurmazioni prufessiunali, è divide i dui livelli di pirsuni è gruppi, è i trè categurie di cumpetenze cumandante, cumpetenze cummerciale è forza fisica appiecazione.A cumpetizione hè stata cuncentrata nantu à 9 sugetti, cumprese a guida di veiculi di ricunniscenza di u focu, a stallazione è a retirazzione di pompe d'acqua in e muntagne salvatiche, marchjendu secondu a mappa di notte, dispusizione di punti di fumu in terreni spiciali, è purtendu marchjate pisanti in muntagne salvate.

 

"A cumpetizione hè straordinaria, estrema, sovraccarica, ogni sughjettu hè in cunfurmità cù i normi di cummattimentu attuale à stabilisce, sia u cuntenutu di a cumpetizione, i standard di a cumpetizione o a difficultà di a cumpetizione, sò senza precedente, u scopu hè di migliurà e cundizioni di cummattimentu attuali di capacità è qualità è cumpetenze di pratica dura, migliurà u sensu d'urgenza è e cumpetenze di panicu."Dissi l'ufficiali è i cumbattenti in successione.

 

Per assicurà u prucessu regulare è ordinatu di a cumpetizione, i mezi di cuntrollu di locu, alerta di sicurità, seguimentu è surviglianza sò aduttati in tuttu u cuncorsu.In u prucessu di cuncurrenza, u gruppu di valutazione in situ è ​​u gruppu d'arbitramentu di a cumpetizione superviseranu tuttu u prucessu di ogni ligame, registrà è registrà tuttu u prucessu, annunzià i risultati in u locu, firmà è cunfirmà in u locu, è insiste à a misurazione. a lunghezza cù un regnu.Tutti i cumandanti è i cumbattenti participanti portanu cumplettamente u spiritu di "spada", cù una qualità eccellente, u più altu standard, u più altu livellu di cumpetizione, un stile solidu, una visualizazione cumpleta di i risultati di a furmazione di a squadra.

 

4e0cd445- 250b5ee2-2 376869b 712615ee b1ef91b7-8d7a bdcea701 c2c34566-9f6c-4 ed514bf8-


Tempu di Postu: Settembre-06-2021