Pompa d'acqua di u focu portatile à alta pressione - Note

banca di foto (1)Pompa d'acqua di u focu portatile à alta pressione - Note

Quandu u mutore hè in funziunamentu, a temperatura di u silenziatore hè particularmente alta, per quessa, ùn tocca micca a manu.Dopu chì u mutore hè flameout, aspittà per un tempu per compie u rinfrescante, è poi mette a pompa d'acqua in a stanza.

U mutore funziona à alta temperatura, fate attenzione à evità u scald.

Prima di inizià u mutore, appughjà l'istruzzioni di partenza per l'ispezione pre-operazione. Questu impedisce accidenti o danni à u dispusitivu.

Per esse sicuru, ùn pompa liquidi inflammable o currussivu (cum'è gasoline o acidi). Inoltre, ùn pompa liquidi corrosive (acqua di mare, chimichi, o liquidi alkalini cum'è l'oliu utilizatu, i prudutti di latti).

A benzina brusgia facilmente è pò splode in certi cundizioni. Dopu chì u mutore di standby hè spento è pienu di benzina in un locu ben ventilatu. Ùn hè micca permessu di fumà in l'area di rifornimentu o di almacenamento, è ùn ci hè micca una fiamma aperta o scintilla. lasciate u gasoline spill over the tank.Spillage di gasoline è vapore di gasoline hè faciule d'ignite, dopu à riempimentu di gasoline, assicuratevi di copre è torce a tappa di u cisterna è u ventu currendu.

Ùn aduprate micca u mutore in casa o in una zona senza ventilazione. L'exhaust cuntene gasu di monossidu di carbonu, chì hè tossicu è pò demoralizà è ancu causà morte.


Tempu di Postu: Apr-15-2021